söndag 27 februari 2011

Sporr!

Jisses, vilken kick jag har fått! =)
Igår kikade jag in på en blogg, och såg att hon hade lagt ut bilder på en dretsnygg bikini. Jag bara äääälskar "rumpan" på den. =) Så den SKA jag ha! Dock kostade den lite pengar, och jag har ingen aning om hur mycket eller lite pengar jag har till sommaren, så, frågade sambon om han inte ville köpa en present till mig när jag har gått ner 15 kg. (Då har jag några kg kvar tills jag är nöjd, men 15 kg är något stort tycker jag!)
Först skrattade han bara, men sen sa han "självklart, vad vill du ha?". Visade bikinin och han blev megakär i den han också, haha! Så, nu ska jag kämpa som en idiot. Hela dagen idag har gått i "andan" att äta så lite kalorier, men näringsrikt, som möjligt, och det har gått skitbra! =) Mår toppen! Inte alls lika dåligt som jag mådde med lchf, ingen huvudvärk så långt ögat kan nå.
Jag tror jag kommer landa på ca 700 kalorier när jag är klar med dagens matintag, så jag har lite till att röra mig med egentligen. Men vi får se, kanske tar lite extra ris till kycklingen. ; ) (Som ska ätas nu btw)

Tänkte bara dela med mig av bilderna på bikinin!

Kanske att jag inte kommer kunna ha en sån överdel, med tanke på hyllan jag har..
Men jag SKA ha alltihopa ändå! Snyyyyggt!

2 kommentarer:

  1. Hehe;) det är kanske inte det vanligaste, men vanligare än man tror verkligen. Efter grav har jag fått gå upp en storlek, så nu får jag köpa 39. Innan grav hade jag 37-38 på alla mina skor. På mina svarta converse har jag 36,5. Dom kan jag absolut inte ha nu, haha =) Galet hur kroppen förändras, det är inte bara att skaffa barn kan jag säga haha ;-)

    SvaraRadera
  2. Riktigt snygg och en superbra "morot" !! Lycka till :)

    SvaraRadera