torsdag 24 februari 2011

Det närmar sig..

19 dagar kvar tills vi sitter på ett kontor i Skene och sen åker vidare till VÅRAT hus, går igenom pelletsbrännaren osv med den nuvarande ägaren.. Sen åker dom, och då ska jag ta av mig skorna och vicka lite på tårna på mitt golv, när jag har gått över tröskeln. Vilken känsla det kommer få vara. Att stå där och känna att detta är mitt.. Det är början på våran framtid tillsammans. Då har vi villa, vovve och volvo. =)
Jag ska ta ett djupt andetaget och gå rum till rum och bara mysa, svepa in allt.. Det kommer vara underbart!
Vi ska ta mått, vi ska fundera hur vi vill möblera, vi ska tänka på hur tapeterna ska vara..
Helst av allt hade jag GÄRNA haft samma tapeter som vi har i vardagsrummet nu. Jag ÄLSKAR våran bruna fondvägg och vi får alltid en massa beröm för den. Och det går så himla bra ihop med tvmöblerna. Men, samtidigt, det är väl dags att förnya? Men det kommer nog bli svårt att hitta något som jag skulle bli lika nöjd med. ; )

Idag är det förhoppningsvis sista dagen på LCHF. Jag vill inte fortsätta längre, och det är en hel drös med anledningar. Jag mår inte bra.. Jag är nästan till 100% säker på att det är anledningen till att jag har haft ont i huvudet i en veckas tid nu, och sånt dravel orkar jag inte med! Jag har kunder jag måste vara trevlig emot, jag måste hålla humöret uppe för att inte bli trött och grinig vilket leder till att jag inte orkar rida min häst..
Så nu kommer jag sätta in det klassiska kalori in - kalori ut.. Det är det enda som håller i längden, det vet jag också. Och då får man äta utav allt, men självklart i en lagom mängd. Det ska bli skönt!
Sambon kommer säkert fortsätta med LCHF, men inte jag. Och jag som älskar Varma Koppen kommer nog börja leva på det, haha! 70 kalorier/kopp, det gillas! Och bananer!!! Jag SAKNAR bananer..! Jag saknar väl all frukt egentligen.. Det hör man ju själv, en diet som inte vill att man ska äta frukt? Hallå?! Haha, inte vettigt någonstans. ; ) Ååh, nu ser jag t.o.m fram emot att skala apelsin, vilket jag hatar annars, haha! Jag gillar apelsinen, men inte att skala dom.. jobbigt. ; )
Och, imorgon ska jag in till gymmet och säga upp mitt kort också, och då har jag två månader kvar.. Mars och April. Så hela Mars ska tränas ordentligt! Sen får jag försöka träna de gångerna jag kommer in till Göteborg under April. Vi blir ju ändå inte av med lägenheten förrän 22/4, så då kan jag vara här och träna lite.
Sen blir det ju Friskis som ligger nära huset. Ser fram emot det! : )

Nej, nu ska jag söka lite jobb, sen har jag en kund. Efter det får det bli stallet för min del!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar