måndag 14 februari 2011

Wroooom!

Idag är det mycket som ska göras minsann. Jag måste städa lite, igen. Haha! Ser lite damm lite här och där, och så kan det inte se ut. ; )
Kl 11 har jag tvätt tid. Vi har en tvättmaskin i lägenheten också, men, idag hade jag tänkt få undan mycket kläder och andra saker som behöver tvättas. Mest är det för att när vi flyttar ska allt vara rent och fräscht. Och vi flyttar ju faktiskt snart!!
Därför har jag bokat upp hela tvättstugan, vilket blir tre tvättmaskiner. Weoo! Men, den ena tvättmaskinen är JÄTTE stor, så den är som två st. Hoppas på att få undan en hel del! Tack och lov för torktumlaren också, för torkrummen funkar ju ALDRIG. Vi hänger upp våran tvätt där, men konstigt nog så blir det aldrig torrt, aldrig helt och hållet?
Hur är det med era torkrum? Har ni något förslag på hur i h-vete man får dom att fungera sitt bästa?

Kl 14 ska tvätten vara klar, då ska jag söka lite jobb, för jag kan ju inte vara säker på att jag får jobb på det stället jag ska på intervju på imorgon.
Och kl 19 ska vi vara hos veterinären med ena vovven. Så, vart ska jag få in Bonnie i den här dagen? Ni kanske tycker att jag kan åka dit efter tvätten, men då är jag där till kl 16 ca, då kommer jag inte hinna hem för att följa med till veterinären. Japp, så snabba är bussarna! =)
Nä, nu ska jag börja samla ihop allt som ska tvättas. Ha en superbra dag!

Hur söt är inte denna då? En Smeg tvättmaskin med handfat! =) Bild lånad från google.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar