torsdag 10 februari 2011

Bankmöte

Imorse var vi iväg på ett bankmöte, det var mitt första möte med våran nya bankman. En ung kille, superhärlig! Vi är verkligen jätte nöjda med "bankflytten". Han gör allt så smidigt som möjligt för oss, och det är så himla skönt att slippa tänka på allt. =)
Vi kommer träffa honom igen tillträdesdagen till huset, sen kommer vi nog möta honom igen när det är dags för våran köpare av lägenheten att få tillträde. Nordea tänker ju "köpa" lånen av Handelsbanken, så när vi får pengar för lägenheten så ger vi dom till Nordea. Skit bra, slipper vi ha något med äckel-Handelsbanken å göra något mer. Gött!
Har vart en lång kamp, många frågetecken.. Men nu böjar det kännas som att det är i hamn! Härligt! =) Nu kan vi lixom bara koppla av tills vi står där med nycklarna i våra händer, kommer bli super bra!

Nu ska jag ta mig en promenad med hundarna, sen ska jag ta en powernap, behöver det känner jag! Var lite nervös inför bankmötet, trodde jag skulle få en massa kniviga frågor om företaget, för det fick jag på Handelsbanken. Men, han frågade bara vad det är för företag jag håller på och startar upp och utbrast: Skitkul ju! Haha! Skön snubbe! Och jag kan minsann svära på att han går och får manikyr ibland ; ) Så nu när spänningen har släppt lite, så blir kroppen trött! =)

Näpp, promenad var det ja! Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar