söndag 20 februari 2011

Jahopp.

Imorgon är det måndag! Då får jag veta om jag får ett jobb eller inte..
Vi var ju och sökte jobb ute i butiker i våran nya hemort i fredags, då vi även kollade till huset.. Och det var ju ingen som sökte eller var i behov nu.. Men de behöll iallafall mina papper. Alltid något!
Ska börja söka till klädbutiker och sådär nu också, för jag VET ju att det är butik som jag är gjord för. =) Jag är faktiskt grym på att ta emot kunder, och kassan älskar jag, i vilken butik jag än är i. ;)

Och ang mitt förra inlägg:
Det var nog bara stökigt där inne nu eftersom de har vart där och hämtat sina sista saker. Något jag inte gillar är att de gått ut och in med blöta skor.. Nu vet jag inte om det var så innan, men golvet ser ut att ha börjat släppa lite pga fukten som blivit av skorna.
När vi får nycklarna, så ska vi ju möta den gamla ägaren i huset, eftersom han ska visa oss hur allt går till med pannan osv. Jag och sambon ska då fråga hur det är med golvet, mäklaren kommer också vara med.
Nu VET vi ju inte om det är så illa med golvet, det var bara vad det såg ut som när vi kollade in.. Det kanske inte alls är så som vi tror. För det var rejält skitigt på golvet, så vi kanske tror att det är värre än vad det är.
Blir ju ändå pinsamt för ägaren om de inte har städat och om golven börjat släppa när vi tar över? haha!

Det blir nog bra! =)

1 kommentar:

  1. Ja man kan ju inte säga någonting än, eftersom ni inte ska flytta in än. Bara det är städat tills inflyttningsdatum så är det ju ok. Och det behövs allt lite mer än fukt från skorna för att golvet ska släppa, så det behöver ni nog inte oroa er för;-) Isf har ju golvet varit dåligt sedan innan. Har ni inte gjort en besiktning av huset?

    Kram!

    SvaraRadera