torsdag 17 februari 2011

Mina fina djur!

Bonnie bus! <3
Muffins <3

Nova <3

Nu ska jag snart klä mig och bege mig ut till stallet. Behöver mycket mys av Bonnie idag känner jag, godingen! Känner mig inte supersugen på att rida, så funderar på att bara åka ut och göra iordning allt, mysa och borsta länge och sen ta in resten av hästarna. Det är nog en bra plan! Speciellt efter att nervositet idag, och huvudet börjar göra sig påmint. Huvudvärk vill jag inte ha..!
Sambon skulle vänta med att äta tills jag kommer hem också, mysigt att äta tillsammans! : )
Just det, en kompis till mig har sålt sina hästar, så nu frågade hon om jag kanske ville ha något av alla saker hon har kvar. Så jag ska få åka dit och filura. En massa såna där "bra å ha-grejor" är ju alltid kul att få. Så jag ska nog kunna plocka på mig ganska bra med grejor, haha! Det enda hon ville ha som betalning är naglar, och det är helt ok för mig. ; )
Ha en fortsatt bra dag allahopa!

1 kommentar: