måndag 14 februari 2011

Klart!

Nu är äntligen all tvätt ren och torr! Det känns så himla skönt så jag vet inte vad. Bokade en tid tills imorgon också, vi har massa tvätt som har luggit "gömd" ett tag nu, sånt vi inte använder så ofta. Men, som sagt så ska allt bli rent och dofta gott inför flytten. =)
Bild lånad från google.
Ska se till att sambon får hjälpa till att sortera allt som ska tvättas imorgon, för det är ju det som tar lång tid tycker jag.
Vi hade förresten fått en ny torktumlare nere i tvättstugan, så nu luktar även det som tumlas himmelskt gott efter tvätt. =) Annars brukar det ju få en liten doft av torktumlare, om ni förstår vad jag menar?

Jag har gjort ett litet projekt till sambon också, hihi! Får se om han blir glad för det. =) Tog en jävla massa tid så det hoppas jag verkligen. Har redan "hotat" honom med: Du måste gilla det jag har gjort åt dig, annars jävlar..!
Höhö, han lovade att han nog skulle gilla det. ; ) Duktig pojke det!

Min underbara medryttare är hos Bonnie nu tror jag, bäst är hon! Det är guld värt att ha henne när stallet ligger så långt bort och när man känner att man inte riktigt har tid att åka ut.
Jag hoppas verkligen att vi kan komma på någon lösning nu när vi flyttar också, så hon kan fortsätta rida. Jag förstår ju om hon inte kommer kunna ha Bonnie lika ofta, eftersom det blir en bit. Men, hon kommer säkert få rida en annan häst i stallet ändå. =) Hur som, så tror jag nog att vi kommer kunna lösa något. Jag ska försöka hitta ett stall lite närmare så det blir bra för oss båda lixom. =) Hon ska ju få tävla med Bonnie, så det är klart att vi måste försöka få till så hon kan fortsätta! =) Jag hade ju hittat ett stall som låg bra till för oss båda. Hade tagit typ 40 min för henne att åka dit, men ändå väldigt nära hem till mig. Men, de hann ju hyra ut till någon annan. Så nu får jag ta ett som blir längre bort för Sofia, och närmre mig.. Som sagt så ska jag fortsätta leta efter något som passar oss båda! =) Får ta det här stallet så länge bara, så får Sofia kanske komma nån helg eller nåt och hälsa på Bonnie tills vi hittat nåt nytt. Det löser sig alltid!
Bonnie och Sofia i galopp. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar