måndag 14 februari 2011

Duktiga jag!

Har vart nere två vändor nu i tvättstugan, känner mig ganska duktig och vi får en massa rena strumpor. =)
6 fulla tvättmaskiner har det blivit, så nu väntar jag bara på att de tre sista ska bli klara så jag kan hänga upp dreten och sen bara koppla av tills det är dags att ta upp tvätten hit.
Hur jag ska lyckas med det vet jag inte. Har ju vart 2 överfulla Ikeapåsar med tvätt som jag bara hade tryckt ner, och vi har bara en påse. ; ) Och konstigt nog så tar tvätten alltid mer plats när man ska ha upp det igen..? Hur kommer det sig?

Nä, man kanske skulle införskaffa ett par påsar till, men det är ju onödigt när vi flyttar snart också. Då kommer man inte behöva dom. =) Men vi får se hur det bliver. ; )
Lite snabb lunch i form av cocopoffs får det bli nu, mumsigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar