måndag 7 februari 2011

Skänk.

Här är skänken jag vääääldigt gärna ska få plats i vårt kök, under fönstret. Har redan en bild i huvudet hur det skulle se ut. =) Det ska finnas antingen ett blomsterarrangemang i mitten, som jag självklart gjort själv. Och sen kanske inramade kort på hundarna och kanske på mig och sambon tillsammans. Eller, två krukor med fina växter eller blommor, och i mitten skulle det vara något ljusarrangemang på något fint fat eller liknande, som jag självklart skulle göra själv också. =) På vintern, inför Julen, så kan adventsljusstaken stå där i mitten istället, eller kanske ett pepparkakshus. =) Haha! Här planeras det!

3295 kr på Ikea.
Någon fin duk ska det ligga på också, tror jag.. Det återstår att se. ; ) Men visst är den fin? Och ungefär sådär kommer mitt matbord se ut när jag är klar med det.
I de tomma luckorna ska vi sätta i små förvaringaskorgar. Får se vad det blir för några, kan kanske även bli några i typ "papp" med något fint mönster. Vi får se.. Först ska jag ju ha råd med skänken, och få plats med den, hahah =) Men jag tror och hoppas att den får plats, och det kommer bli superfint! På golvet bredvid den ska jag ha en högvas med något fint i..
Som jag ser fram emot det här!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar