torsdag 17 februari 2011

Rätt sugen!

Nu sitter jag på bussen mot stallet, woopwoop! Kommer gå lite snabbare än över en timme idag, för idag hinner jag nog med snabb-bussen. Den är grym!
Har funderat lite på det och insett att den här bloggen har svävat bort lite. Det skulle handla om huset ju! Men, har ju inte tillgång till huset än, så då blir det så att man skriver om allt möjligt.
Hur som! Jag funderar på att starta en hästblogg också. Det kanske kan få mig att hålla skenet uppe lite tills vi får paddock, för just nu är det lite sisådär med ridlusten. Har ju inga ridvägar, om man inte vill drunkna i lera, och ingen paddock, så det blir aldrig någon seriös ridning lixom. Men jag tycker ändå att vi har hållt igång bra med tanke på omständigheterna. :)
Det kanske vore något? Jag är rätt sugen. ;) Men vi får se hur det bliver :)

Kanske rider idag när jag kommer ut ändå, kom på när jag skulle byta om att en kort samlad underbar galopp på en raksträcka är vad jag behöver idag ;)
Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar