lördag 26 februari 2011

Ujujuj!

Nu är jag stursk ;)
Vi gick ut till bilen, för vi skulle åka iväg till systemet och sen övningsköra. Och vad föll i mig?! Jag frågade om jag fick backa ut bilen från parkeringen. :D Och det gick dretbra!! Det var bilar på båda sidor om bilen på parkeringen, och alla tycker att vi har trång parkering. Stod även en bil parkerad precis bakom oss. Men jag klarade det!! Då blev jag riktigt riktigt stolt över mig själv! Jag som är så rädd för att köra bil när det finns andra bilar i närheten :) Wohoooo!
Nu ska vi till Volvoparkeringen och köra lite till. Wroooom! :)
Härlig lördag!

2 kommentarer:

  1. hej hej. här finns bikinin: http://www.katsumi.se/lace-scrunch-butt-p-781.html
    890:- dyyyyyr!! ;)

    SvaraRadera
  2. hihi gött!! långt kvar??
    sa de till min sambo precis.. så när ja gått ner 17 kg e den min ;)
    söta killar vi har.. hihi

    SvaraRadera