måndag 21 februari 2011

Ring, telefonen ring!

Här sitter jag med kallsvettiga händer, dunkande hjärta och typ fjärilar i magen. Varför ringer han aldrig och gör slut på mitt lidande? Jag vill veta NU! Det känns som att det kommer vara ett nej, och jag intalar mig det hela tiden också, så jag slipper bli jätte ledsen sen. Även om jag antagligen kommer gråta en skvätt ändå. ; )
Men, blir det ett nej är det bara att ta nya tag!! Ska ju börja söka i klädbutiker och skobutiker nu också. Nångång så måste jag väl få napp?
På onsdag ska jag träffa den där jobbcoachen för första gången också. Känns väl inte superkul. Men jag hoppas på att det leder till jobb. Men jag tycker det är lite kul.. Sa till dom på arbetsförmedlingen för ett par månader sen att jag inte ville ha någon, för det enda de gör är att kolla igenom ens CV och ändrar på det..
Och gissa vad vi ska göra på onsdag?
Jomen visst, hon ska kolla igenom mitt CV och korrigera om hon tycker det ser konstigt ut. Bah!
Jaja, ska inte vara för nedlåtande, det kanske kommer något bra utav det hela. ; )
Hejs!

2 kommentarer:

  1. Aha, ja men om ni ändå ska byta ut golvet så kvittar det ju;) och är huset besiktigat så ska det ju inte vara några problem. Det ska ni ju få papper på också, besiktningen alltså. Svårt det där med lampor under visning under vintertid, då borde visningarna vara dagtid när ljuset är som bäst. Men då jobbar ju folk. Vi hade problem med det på våra visningar, då dom läggs på em och det är mörkt ute. Det blir ju inte alls samma ljusinsläpp, men det är inte mkt man kan göra tyvärr.

    Håller tummarna för dig, självklart kommer du få napp framöver!! kramar!

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för dig!
    Inlägget ovan lät jobbigt...

    O absolut,Solsidan är det bästa!

    SvaraRadera