fredag 11 februari 2011

Ändrade planer..!

Min sambo tänker allt på mig han. : ) När han kom hem och såg hur mycket jag hade hunnit göra hemma OCH haft kund, så tog han med mig till Ica. Där köpte han en halv grillad kyckling till mig, mums! Och, inte bara det.. Han sa att jag inte skulle åka till stallet medans han är hos tatueraren, utan han kör mig dit sen. Med det sagt gick han och köpte en chokladkaka till mig också. =) Så, nu ska jag sitta här hemma, jag har precis ätit min kyckling.. Första målet för dagen! =) Ska snart slänga igång Super Mario på Wii och mumsa på min chokladkaka och bara ta det lugnt. Det ska bli najs!
Underbara sambo!

Har även hunnit spana in lite grejor på en av mina favoritbutiker som ligger i Högsbo. Dock är det VÄLDIGT dyrt där, men både jag och sambon har en lång lista på vad vi vill köpa därifrån. Det är lite annorlunda grejor, så man inte bara har som nästan hela svenska folket har det hemma hos sig.. Ikea möbler. ; ) Haha! Inga fel på Ikea, men jag kan tycka att jag själv är lite tråkig om jag har samma saker som en massa andra har. Självklart finns det säkert dom som har det som finns i den butiken också, men alla kan väl hålla med om att det finns mest av Ikea hos alla? ; ) hahaha!
Finns en tavla på en zebra i just den butiken jag vill ha. Jag älskar ju zebror och pingviner! =)
Men, den är väldigt väldigt stor. Den skulle täcka en hel vägg, tror den typ är 3 meter åt ena hållet. Höhö! Men, det är något vi båda två vill ha, och vi ska minsann spara till den. Dyr är den som satan! Men så himla fin..!

Kanske kan hitta den på någon bild så ska ni få se. Ska drömma mig långt bort i mina inredningsdrömmar ikväll, tillsammans med sambon. Inte många dagar kvar nu! =)

1 kommentar:

  1. Åh, det är så kul att gå i inredningsaffärer och drömma ! Det är mycket nytt som ska köpas nu när vi flyttar och den här gången har jag bannlyst ikea ! dessa grejer ska meed till ett hus uii framtidenn och jag har höga krav på inredningen :) Ha en toppen helg ! kram

    SvaraRadera