tisdag 22 februari 2011

Gymmet

Har precis mailat gymmet också. Självklart har jag ett kort som går till alla anläggningar, men bara inom GBG. Och naturligtvis finns det inget sånt gym i Skene. Haha! Och jag åker inte till Borås för att träna.. ; )
Hur som, har mailat dom nu och frågat när min bindningstid går ut, för jag har inte så jätte stor lust att ligga och betala för gym som jag inte kan utnyttja. Så jag HOPPAS på att det går ut i slutet av Mars, för då kan jag säga upp det nu sista Februari. Gött det! Men det är ju bara vad jag hoppas. ; )
Ute i Skene, ganska nära huset, ligger det ett Friskis&Svettis. Hoppas på att de har några roliga gruppgrejor, i såna fall tar jag nog ett kort där tills vårt hemmagym är klart. =)

Hejs!

1 kommentar:

  1. Å jag är mer tvärtom, tränar helst själv:-) skulle aldrig orka vara "beroende" av att ha sällskap för att jag ska kunna träna. Då blir man ju helt låst. Och nu bor jag för långt bort från friskis, för att kunna träna så ofta som jag vill. Blir lättare när vi flyttar tillbaka till "stan" igen:)

    Bra att du ska börja på friskis också;) Dom har ju hur mkt som helst att välja på, pass alltså;)

    SvaraRadera