tisdag 22 februari 2011

Whoopidoo!

Han ringde aldrig igår.. vilket jag tycker var riktigt jävla dåligt av honom! Han lovade att han skulle ringa, men gjorde det inte. En hel helg med ett stort frågetecken och ett stort hopp i huvudet, en hel helg med spänningshuvudvärk och sömnlösa nätter. Och så ringer han inte!! Så jävla dåligt. Och ja, jag har försökt ringa och inte fått något svar. =(
Men, jag tar nya tag!!

Inatt sov jag som en stock.. Jäklar. Man märkte verkligen att jag inte hade kunnat somna i helgen för att jag har tänkt på samtalet, men nu när det känns som att jag redan "fått svar" genom att han inte ringt, så kunde jag somna direkt igår. Och som jag sov! Ingenting väckte mig tror jag. =)
Och när jag vaknade halv 9 så fick jag nästan inte upp ögonen, fick tvinga mig upp för att inte låta ögonlocken sluta sig igen.

Men, idag fortsätter jobbsökandet! Sen ska jag till stallet och leta sko, en sko som lilla Bonnie praktiskt nog har slängt av sig och som har splitternya broddar på sig, de sista jag hade. Haha! Så jag måste hitta den.
Önska mig lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar