tisdag 1 mars 2011

Hårförlängning eller naglar?

Mina läsare ifrån Karlstadstrakten:
På fredag, eller måndag nästa vecka (beror på när kunderna kan) så kommer jag till Karlstad för att jobba lite. Vill ni ha hårförlängning eller nagelförlängning? Det är bara att höra av sig! =)
Har du kanske slitet hår som du helst inte vill klippa, även fast det behövs? Sätt i hårförlängning, och det ser som nytt ut!

Jag tar 300 kr för att göra naglar, gör i både akryl och gelé, så det finns alltid något som passar dig!

För att sätta i 100 slingor extensions tar jag 400 kr. Om ni vill ha mer slingor är det bara att kontakta mig.
Du kan beställa ditt hår själv, men tänk på att det håret som är "väldigt billigt" oftast bara är 0.5 g/slinga. Då måste man köpa dubbelt. =)
Bra hår till mycket bra pris: Rapunzel.
Om du vill ha SoCap hår måste jag ta beställningen senast ikväll. (Tisdag) Eventuellt imorgon (onsdag) om jag inte kommer till Karlstad förrän på måndag.

Ska jag köpa med hår från Rapunzel kostar en hel hårförlängning, inkl isättning och hår, 1300 kr.

Hör med era vänner! =)
Tar max två timmar att sätta i håret, och det tar max 2,5 timme för naglarna. Unna er lite lyx!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar