torsdag 3 mars 2011

2 veckor

Jag har en fundering.
Kommer jag klara mig två hela veckor utan sambo..? Kommer han klara sig två hela veckor utan sambo? Det är värt att tänka på. ; ) Det är så att jag har kollat på en intensivutbildning för körkortet i Åmål, där man får bo och leva inackorderad i två veckor. Visst får man åka hem på helger, men värt? haha.. Jo, det är det nog, så jag kan fortsätta köra på helgen också.. : )
Hur som, det blir ändå varje vardag jag är borta, och han kommer få kämpa själv då med hundarna. Är det värt det? Kommer ju ha kortet sen, men jag borde kunna ta en kurs här också känns det som..?
Vi får se hur det blir! =)

1 kommentar:

  1. det hade jag gjort, lätt! det är 2 veckor av ditt liv, så har du körkortet sen. Det fixar han;) hade jag inte haft barn så hade jag gjort det direkt. Passa på nu när du inte har jobb att tänka på också! =) sen blir det ju automatiskt svårare.

    SvaraRadera