onsdag 2 mars 2011

WoopWoop!

Har precis kört igenom ett pass Zumba. Har ju inte fått plats på gymmet, så va fan, då fixar man dvd'n. =) Det funkade minst lika bra! Dock svårt att hitta en bra plats, men snart har vi ju huset, då kommer vi börja tömma lägenheten och jag kommer ha MASSOR av plats. Haha! Jag blev svettig som en gris och ganska trött i benen och i magmusklerna, superhärligt!
Ibland är det bra att man faktiskt har jobbat som aerobicsinstruktör för flera år sen. Man har lätt för ny koreografi och det sätter sig i skallen nästan på en gång. =) Och man vet hela tiden vilken hållning man ska hålla för att förbränna och träna mest, vilka muskler som ska spännas osv. Allt blir så himla mycket jobbigare då, gött!

Jag har bestämt mig för en sak. När jag har gått ner mina 15 kg, och minskat minst 7 cm runt magen (på det fetaste stället) så ska jag minsann börja som Zumbainstruktör. Jag älskar det! Och jag älskade att vara instruktör. Bara någon kväll i veckan sådär, skulle vara superkul! Och de söker alltid mer instruktörer. Så nu har jag en till "morot" att köra efter, inte bara bikinin. =) Woopwoop!

Nej, nu blir det lite mat, sen kör jag nog lite med gummibandet innan jag tar ett pass zumba till.. Maten ska ju minsann vara klar tills sambon kommer hem också. =)
Hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar