onsdag 2 mars 2011

Inomhuspool.

Vette fasen vad det är med mig idag. Ok, min natt har inte vart den bästa eftersom jag kände redan när jag gick och la mig att huvudvärken var på G. Så hela natten har jag haft huvudvärk, och när sambon gick upp trodde jag att jag skulle dö.. Han förde ju oväsen. ; ) Nej då.. men jag var extremt ljudkänslig. Sen när det var min tur att gå upp gick jag raka vägen till Netto och handlade huvudvärkstabletter. Nu mår jag lite bättre, men jag är extremt skakig idag. Vimsig. Fumlig. Ja, en konstig dag helt enkelt.
Så det är väl genom det jag fick en inomhuspool för en stund sen. Jag dricker ju en massa vatten om dagarna, gärna i så stora glas som möjligt. I mitt favoritglas rymmer det lite mer än en halvliter, mumsigt!
Och vad tror ni jag gör efter att jag hade klunkat lite? Jo, skulle ställa datorn på bordet och glömde att jag ställt vattnet där, *pluff* sa det så hade jag vatten över hela golvet. Toppen!

Hur som, nu är det bara 12 dagar kvar tills vi får nycklarna!! Samma dag börjar Desperate igen, och dagen efter det börjar Greys.. Kommer vara en toppen vecka det!! =) Haha!
Och den 9e mars börjar Arga Snickaren. Jisses. Mars är en bra månad, det känner jag det!!

Jagar hovslagare också. Min är utomlands, och hon behöver verkligen skos nu, långa fossingar..
Ska ringa en som jag har haft ute en gång och se om han kan ställa upp bara för den här gången. =) Hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar