fredag 4 mars 2011

Glad!

9/4 har jag fått en tatueringstid på mässan som kommer hit till Göteborg då. Min tatuerare har ju sin studio i Halmstad egentligen, så nu ser jag till att passa på när hon kommer hit också. Göttans! Det är hon som har gjort alla mina tatueringa.. (alla och alla, är ju bara 2 st, haha) förutom dom på handlederna.
De på handlederna är jag så himla missnöjd över, den som tatuerade dom borde inte ens få kalla sig för tatuerare. Men, som min RIKTIGA tatuerare har förklarat så kan alla med en sån maskin + nål få kalla sig för tatuerare. Hemskt. Jag blev verkligen lurad..!
Hur som, nu ska hon göra en coverup på min ena handled, för dom stjärnorna ser inte ens ut som stjärnor..
Jag har ju likadana stjärnor på andra handleden, men de ser lite bättre ut, och jag älskar ju stjärnor och vill gärna ha kvar dom.. Så dom ska hon snygga till en annan gång, "hemma i studion". Hur som, så ska den vänstra göras om helt. Ska bli jätte kul! Istället för mina fyra små stjärnor där nu, ska det bli en lilja där istället.
Liljor är mitt stjärnteckens blomma, och jag tycker dom är så himla fina! Jag hoppas på att jag inte behöver ta jätte mörkar färger för att dölja mina stjärnor, lila (inte för mörk) och rosa älskar jag på blommor. Kan va därför jag ääääälskar min stora tatuering.
Denna:
Den har alltså min tatuerare gjort, så sjukt nöjd! Det är även hon som har gjort mina tassar i nacken..
Har åtta st tassar. =) Här var dom helt nygjorda.. Min allra första tatuering! =)
Och här kommer de hemska stjärnorna:

Detta är ändå handen som ser "ok" ut. ^^
Så, det ska bli skönt att äntligen få iallafall ena handen fixad i April nu, och nästa handled i halmstad. Då ska hon fixa till stjärnorna så jag får det jag bad om från början. Det var TUR att jag inte lät tjejen fylla i dom.. hade inte gått att göra någonting åt det i såna fall.. Är glad att jag ställde mig upp och gick!

Det jag bad om var en liten "sagolik" tatuering, som skulle vara lite rockig.. Och det har hon inte alls lyckats med, eller hur? Jag bad om ett stjärnfall, där "stjärten" som kommer efter stora stjärnan skulle vara av en massa små stjärnor, så det såg ut som att det var lite "sparkling". (Hittade inte svenska ordet i huvudet, haha)

Så, jag vet att min tatuerare kommer fixa dom, så att de blir som jag vill ha dom. För jag vill INTE tatuera över dessa också, en handled MÅSTE ha stjärnor. Looooove it!
Men nu får jag se fram emot att vänster handled ska få en vacker lilja! =)

1 kommentar:

  1. Så snyggt med stjärnor MEN jag förstår om du vill få ordning på dom!Helt sjukt att i stort sett vem som helst med en nål kan få kalla sig tatuerare...
    Å duktiga du!Som går på diet.Hade jag ALDRIG klarat.Har ingen karaktär alls...Tyvärr!
    O va tusan 1,5 kg hade jag vart svinnöjd med!
    Hoppas du får en härlig kväll!

    SvaraRadera