torsdag 10 mars 2011

Så jäkla glad nu!

Dagen vände och blev till det bättre. =)
Har just skummat igenom mina pengar, och det blev en positiv överraskning! Trodde inte jag skulle få ihop pengar till hovslagaren som var ute i måndags förrän nästa vecka, men det är redan kirrat! Så han kommer ha sina pengar imorgon. Min faktura som ska vara betald på måndag, är också redan löst. Även utan hon som skulle kommit idag men som kommer på lördag istället. =) Så, nu ligger jag på +sidan, och kommer betala denna faktura kontant redan på lördag när jag träffar personen i fråga, så är den borta sen den också.
Fy fan va gött!
Och det kommer bara mer och mer kunder nu också, så nu ska jag börja lägga undan inför nästa månad, då flyttar vi ju och jag vill ha nya tapeter. Haha!
Och en till rolig sak.. Det ser så JÄVLA bra ut i bokföringen.
Jag är glad! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar