söndag 6 mars 2011

En kändis!

Igår var det en "stor" dag. =)
Tog emot en kund som visade sig vara en riktig kändis. Tyckte jag var lite kul. Hon har vunnit en MASSA och placerat sig i massa andra tävlingar i Bodyfitness. Riktigt häftigt! Alla mina killkompisar, som håller på mycket med träning, fitness och bodybuildning visste exakt vem hon var och tyckte att det var stort att hon var hemma hos mig.
Då kan ni också först att även fast jag är en liten mullis, så kände jag mig LITEN när hon klev in, satt här i träningslinne så man såg varenda muskel.
Mysigare tjej får man leta efter, jätte go och söt! Väldigt trevlig..!
Det sista hon sa innan hon gick var att hon skulle länka till mig på sin blogg som tydligen följs av väldigt väldigt många, och så hoppades hon på att jag skulle få mer kunder då. =) Gulligt! Hon skulle alltså göra reklam för mig.. Så himla snällt! Utan att jag behöver "betala" något för det..!
Jag fick även tränings och mat-tipps! =)
Och så sa hon till sambon när hon skulle gå: "Väldigt duktig sambo du har!!"
Hihi, jag blev så himla glad, och ser fram emot när hon kommer till mig igen! =)

1 kommentar:

  1. Nej, det är en skada som har varit sedan länge. Men vi gjorde ingen besiktningen när vi köpte detta, så vi får skylla oss själva.

    det är surt som fan, men snart är vi härifrån och det kunde varit mycket värre. Jag tänker så;-) Men det krånglar ju till affären lite, men köparen ville ej dra sig ur så det är vi glada över.

    SvaraRadera